Logo sommerfugl

søndag den 22. april 2012

Sommerfugle-alfabet

Kjell B. Sandved - butterfly alphabet poster

Den norskfødte fotograf og forfatter Kjell Bloch Sandved har moret sig med at samle alfabetets bogstaver, og de 10 cifre, fra tegninger i skællene på sommerfuglevinger. Via hjemmesiden Butterfly Alphabet sælger han plakater og muligheden for at få sit navn skrevet med sommerfugle-bogstaver. Derudover andre naturbilleder og et naturalfabet.

Butterfly Alphabet A
Butterfly Alphabet B
Butterfly Alphabet C
Butterfly Alphabet D
Butterfly Alphabet E
Butterfly Alphabet F
Butterfly Alphabet G
Butterfly Alphabet H
Butterfly Alphabet I
Butterfly Alphabet J
Butterfly Alphabet K
Butterfly Alphabet L
Butterfly Alphabet M
Butterfly Alphabet N
Butterfly Alphabet O
Butterfly Alphabet P
Butterfly Alphabet Q
Butterfly Alphabet R
Butterfly Alphabet S
Butterfly Alphabet T
Butterfly Alphabet U
Butterfly Alphabet V
Butterfly Alphabet W
Butterfly Alphabet X
Butterfly Alphabet Y
Butterfly Alphabet Z



2 comments:

Charlotte sagde ...

Nej, nu må jeg sige, at det kan da vel ikke være sandt, at sommerfuglene sådan skulle flyve rundt med tal og bogstaver på deres vinger?
Det kan jeg næppe tro er sandt, for så ser vi jo slet ingenting og er pludselig sådan alt for store. Men også lidt lille kan jeg føle mig, når jeg sådan ser et sommerfuglealfabet, som er så fint og blankt og glat, og flyvende i luften. Det svimler mit sind, at tænke på, at de jo faktisk kan skrive lige hvad de vil, præcis som jeg, der målløs ser, hvordan mine ord, de pludseligt letter.
:-)

tosommerfugle sagde ...

Ordene flagrer rundt i luften, for den der kan se, og ser efter. Lette og derfor tunge.

Logo sommerfugl